Drogi czytelniku

Jest mi bardzo miło, że gościsz u mnie. Jest to blog o fajnych kosmetykach oraz jedzeniu. Myślę, że Ci się tutaj spodoba i już zostaniesz. Bardzo proszę nie kradnij zdjęć, są one moje! Jeśli chcesz skopiować napisz do mnie, a na pewno pozwolę.
A teraz zapraszam do lektury!:-)

piątek, 2 stycznia 2015

Bielenda, Czarna Oliwka, Nawilżająca 2 - fazowa oliwka do demakijażu oczu i ust

Witajcie serdecznie w Nowym Roku!

Dziś chciałam Wam przedstawić 2 fazową oliwkę do demakijażu oczu i ust z Bielendy. Ja ten kosmetyk używam po raz drugi w życiu i choć jest on typowo do ust i oczu, to ja zmywam nim całą twarz. Jest on 2 fazowy dlatego w butelce zauważa się dwa kolory cieczy, to też przed użyciem należy wstrząsnąć.  Kosmetyk znajduje się w lekkiej plastikowej buteleczce z małym otworem, to też jest łatwy w przewożeniu i w użyciu (nie zużyje się go więcej niż potrzeba). Jest to wodnita, lekko oleista ciecz, o bardzo delikatnym i przyjemnym zapachu. Po za tym po użyciu nie trzeba spłukiwać twarzy, co dla mnie jest bardzo ważne.  Jednak szybko się zużywa, ale jak na cenę ok 10 zł za 125 ml - można sobie pozwolić na częstszy jego zakup.
Jestem ciekawa jakich kosmetyków Wy stosujecie do demakijażu?

Zalety:
- Fajne opakowanie,
- Nawilża ,
- Dobrze zmywa makijaż
- Nie trzeba spłukiwać twarzy

Wady: 
- Szybko się zużywa

Ps.  Zachęcam do czytania i komentowania mojego bloga oraz jego fanpage, ponieważ, kiedy będzie nas więcej - mam w planie niespodziankę. :-)

10 komentarzy:

  1. Moim ulubieńcem jeśli chodzi o demakijaż jest płyn micelarny BeBeauty z Biedronki. Jest niedrogi, skuteczny i przede wszystkim nie podrażnia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie! Ja to właściwie tego typu kosmetyków używam od niedawna i z tego akurat jestem bardzo zadowolona. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za płynami dwufazowymi do makijażu, ale fajnie, że tobie przypadł do gustu. Do demakijażu używam teraz mleczka z Ziaji Pro, gdyż zużywam zapasy zalegające u mnie w szafce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, fajnie, że jesteś!

      Usuń
  3. Ja do demakijażu używam płynu micelarnego. Sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też coś o tych płynach słyszałam, trzeba będzie kiedyś spróbować :-)

      Usuń
  4. Posty na Twoim blogu są krótkie i mało treściwe, przypominają opinie pisane na wizażu. Może popracujesz trochę nad tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uwagę, staram się. Jeśli możesz, to napisz do mnie e-maila i udziel kilka wskazówek. Ja tak właściwie dopiero zaczynam, a człowiek uczy się na błędach. Pozdrawiam:-)

      Usuń
  5. Ja również używam płynu micelarnego z BeBeauty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię płyny dwufazowe:) w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń