Drogi czytelniku

Jest mi bardzo miło, że gościsz u mnie. Jest to blog o fajnych kosmetykach oraz jedzeniu. Myślę, że Ci się tutaj spodoba i już zostaniesz. Bardzo proszę nie kradnij zdjęć, są one moje! Jeśli chcesz skopiować napisz do mnie, a na pewno pozwolę.
A teraz zapraszam do lektury!:-)

poniedziałek, 3 marca 2014

Żel pod prysznic Senses firmy Avon

Witajcie!
Dziś chciałam przedstawić Wam kosmetyk, który bardzo często używam, a mianowicie żel pod prysznic Senses z Avon -u. Bardzo lubię ten kosmetyk, bo jest wiele jego rodzai: o zapachu morskiej bryzy, aromacie dzikich kwiatów, lawendy i lilii wodnej, rozgrzewającą egzotyczną różą i jaśminem lub o zapachu mandarynki i przypraw. Jest tych odmian bardzo dużo to też wybaczcie, jeśli jakąś ominęłąm.
Kosmetyk jest sprzedawany w butelkach o pojemności  250 lub 500 ml, różnią się tylko kolorami. Żel nie jest gęsty, najczęściej przeźroczysty z lekkim zabarwieniem. Służy d mycia całego ciała, także włosów. Ja go kupuję, trochę z przyzwyczajenia, trochę, z powodu podanych niżej zalet. Polecam go jednak dla osób, które wolą ilość a nie jakość bo ma też parę cech negatywnych.

Zalety:
- jest tani ok 10 zł/ 500 ml (częste promocje)
- ładnie pachnie,
- jest wydajny
- dobrze się pieni

Wady:
- nie wygodna butelka ( kiedy ma się mokre ręce, jest kłopot z jej utrzymaniem, ponieważ jest duża i obła)
- z początku problem z otwieraniem kosmetyku
- pachnie ale tylko w butelce (po nałożeniu zapach szybko się ulatnia)
- po kąpieli skóra jest sucha

4 komentarze:

  1. Średnio lubię kosmetyki tej firmy, choć nie powiem ma kilka perełek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Witam, bardzo się cieszę, że odwiedziłyście mojego bloga. Ja też do Was będę często zaglądać. Jeśli macie jakieś pomysły na rozbudowę jego lub fanpage to czekam na propozycję. Bo dopiero zaczynam i na razie mam chęci, ale nie wiem za bardzo co i jak i pomysłów brak:-).
    A co do AVONu - też tak samo twierdzę, jak i inne linie kosmetyczne, są produkty lepsze i gorsze.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię z Avonu żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń