Drogi czytelniku

Jest mi bardzo miło, że gościsz u mnie. Jest to blog o fajnych kosmetykach oraz jedzeniu. Myślę, że Ci się tutaj spodoba i już zostaniesz. Bardzo proszę nie kradnij zdjęć, są one moje! Jeśli chcesz skopiować napisz do mnie, a na pewno pozwolę.
A teraz zapraszam do lektury!:-)

niedziela, 5 stycznia 2014

Błyszczyk do ust - Bebe Young Care

Witam serdecznie!
Dziś polecam Wam błyszczyk do ust z serii Bebe Young Care, który kupiłam sobie jakiś czas temu.
Ponieważ ja bardzo lubię wanilię to kupiłam sobie właśnie o tym zapachu, choć wiem, że jest jeszcze balsam o zapachu owoców leśnych. Zawiera on E i masło Shea,  Błyszczyk nie zostawia koloru na ustach, natomiast bardzo dobrze je chroni i pielęgnuje.
Cena: (zbyt dobrze nie pamiętam) - ok 10 zł.

Zalety:
  • pięknie pachnie
  • po nałożeniu usta są wilgotne
  • cena jest przystępna
  • jest mały, więc mogę go mieć zawsze pod ręką.



Wady: 
  • po użyciu błyszczyk szybko się wchłania i usta robią się suche, tak więc muszę często go używać.


7 komentarzy:

  1. Ogólnie nie jest źle :) Popracowałabym tylko nad czcionką i jej kolorami, bo kiepsko ją widać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz hi poczekam na wpis o jedzeniu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mr. Pat thank you very much for visiting and come back soon.

      Usuń
  4. Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny. Na razie tu pustawo, ale obiecuję, że się poprawię:-) zapraszam ponownie!

    OdpowiedzUsuń